Kövessen minket!

Piackutatás – elemzés

Komplex fogyasztói és döntéshozói kutatások lebonyolítása a kérdőívek összeállításától kezdve a lekérdezésen keresztül a kiértékelésig.
Az elemzés kiterjedhet az adott piac történeti fejlődésének, a jelenlegi, illetve a várható trendek, az adott piacon rejlő üzleti, fejlesztési és befektetési lehetőségek, a piaci szereplők, az értékesítés volumenének, összetételének, a piaci részesedések alakulásának, a fogyasztók szokásainak és motivációinak, a fogyasztást befolyásoló tényezők, valamint ezek alapján a termék/szolgáltatás fejlesztési lehetőségek, a versenyképesség, a fejlesztés várható hatásainak stb. vizsgálatára. A TUTSZ szakértői – a turisztikai szektor legkülönbözőbb területeit érintő bármilyen kérdés megválaszolásához, probléma megoldásához – képesek a megfelelő számú célközönség (akár több ezer fős) megkérdezésén keresztül a szükséges információk, adatok begyűjtésére, összegzésére, elemzésére, és mindezek ismeretében a megoldási javaslatok megfogalmazására, illetve a lehetséges módszerek megválasztására.